Tanawat Teepapal

Name – Surname :Asst. Prof. Tanawat Teepapal, Ph.D.
Faculty Member of the Program :Doctor of Philosophy Program in Business Administration (Ph.D.)
Bachelor’s Degree :Southern Illinois University
Master’s Degree :Webster University
Doctoral Degree / Ph.D. :Assumption University
Contact Information :tanawat.t@mail.rmutk.ac.th
Google Scholar :https://scholar.google.com/citations?hl=en&user=P6JG_wcAAAAJ
Journal
Teepapal, T. (2025). AI-driven personalization: Unraveling consumer perceptions in social media engagement, Computers in Human Behavior,
Volume 165, 108549, ISSN 0747-5632, https://doi.org/10.1016/j.chb.2024.108549
Huang, S., & Teepapal, T. (2025). Exploring User Acceptance of EV Charging Stations: The Mediating Role of Perceived Value In Chengdu, China. International Journal of Social Sciences and Business Research, 1(2), 80–92.
Li, B., & Teepapal, T. (2025). The Influence of Work Values on Employees’Green Behavior in Technology Enterprise: Mediating Roles of Climate and Motivation. International Journal of Social Sciences and Business Research, 1(2), 43–67.
Li-Vettel, Z. F. and Teepapal, T. (2023). Factors Influencing Corporate Susstainability: Empirical Evidence from E-Commerce in China, International Journal of Economics, Business and Accounting Research (IJEBAR) Vol-7, Issue-3, pp. 1163-1177.
Yujie, G., Teepapal, T., Rattanapun, S., Kongrungchok, A. (2023). Factors related to the oversea purchase intension of Chinese people: A case study of the real estate industry in Thailand. International Journal of Intelligence, Sciences, Social Science and Sustainability (IJISS). Vol 1, Issue 1. pp. 21-36.
Zhang, Z. Teepapal, T. (2022). Customer ’attitudes and purchase intentions for luxury goods. International Journal of Economics, Business and Accounting Research (IJEBAR). Vol 6, No. 4. December 2022. pp. 1724-1735.
Wei, Q. Q., Pandey, A., Teepapal, T., Samarkjarn, J. and Pechinthorn, K. (2021). Factors influencing purchase intention toward online food delivery service: The case study of ELE.ME in China. International Journal of Economics, Business and Accounting Research (IJEBAR). Vol 5, No. 4. December 2021. pp. 1-13.
Teepapal, T. (2020). The relationship between employee involvement, employee engagement and innovation work behavior and mediating role of organizational context of employees in Thai organizations. Journal of Suvarnabhumi Institute of Technology (Humanities and Social Sciences). Vol 6, No. 2. July-December 2020. Pp . 224-241.
ปัณยสิตา วโรตมะกุล และธนวัฒน์ ทีปะปาล (2565). พฤติกรรมการตัดสินใจเลือกใช้บริการของธุรกิจสถานบริบาลดูแลผู้สูงอายุกรณีศึกษา: บริษัท ทีแอนด์ที เทคแคร์ จากัด. วารสารการบริหารนิติบุคคลและนวัตกรรมท้องถิ่น. 8 (5). (ประจำเดือนพฤษภาคม พ.ศ. 2565) (ฐานข้อมูล TCI กลุ่ม 2)
Teepapal, T. (2008). Effects of Managing Organization Change on Firm Performance: A Case of Cross-Border Mergers and Acquisitions. Academy of International Business Southeast Asia Regional Conference theme “Globalization, Innovation and Leadership”, Academy of International Business (AIB): Kuala Lumpur.
ทิพย์ลาวัลย์ แก้วนิล, พิชญ์สินี ตัณทเสน และธนวัฒน์ ทีปะปาล. (2559). ความสัมพันธ์ทางการตลาดกับพฤติกรรมการเลือกซื้ออาหารของผู้บริโภคในตลาดนัด. วารสารวิชาการ มหาวิทยาลัยกรุงเทพธนบุรี, 5 (1), 136-143. (มกราคม-พฤษภาคม 2559) (ฐานข้อมูล TCI กลุ่ม 2)
Teepapal, T. (2013). The determinants of subordinates perceived leadership style and leadership effectiveness among small and medium enterprises in Thailand, AU Journal, 2013.
Teepapal, P., & Teepapal, T. (2017). Strategic management. Amorn Printing.
Teepapal, D., & Teepapal, T. (2016). Marketing communication. Amorn Printing.
Teepapal, P., & Teepapal, T. (2009). Entrepreneurship. Amorn Printing.
Scroll to top
Home
Programs
apply now
Contact US